metaliczne dziwięki poniżej 2000 obrotów czy to normalne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • labisz
    Classic
    • 2011
    • 2

    metaliczne dziwięki poniżej 2000 obrotów czy to normalne

    Witaj. Mam O1 1.6 z 2005r i nie narzekam. Zawieszenia nie musisz się obawiać, w razie czego nie jest tragicznie drogie. Benzyna z gazem jest OK. Nie masz problemów z turbiną i innych przypadłości ropniaków. Oczywiście benzynowe i diesle mają swoje wady i zalety musisz sam rozważyć wszystkie za i przeciw. W niektórych benzynowcach były poważne problemy ze skrzynią biegów, coś tam się urywało i naprawa była dość kosztowna. Poszukaj na forum jakie to skrzynie, było o tym dość sporo.
    zapewne nie jeden z Was zaśmieje się
    Śmiech to zdrowie a kto pyta nie błądzi.
    Korozja budy nie jest zmorą Octavii ale kwiatuszki mogą się pojawiać w miejscu styku blendy oświetlenia rejestracji na tylnej klapie czy rdzewiejący grill. Innych przypadków nie znam, chyba że było walnięte i kiepsko naprawione.
    Co do zalanego auta to nie ma szans na całkowite ukrycie tego faktu, trzeba tylko wiedzieć gdzie zaglądnąć. W jednym z ostatnich Motorów był poradnik jak rozpoznać auto popowodziowe. Jeżeli zapach w samochodzie trąci stęchlizną, w zakamarkach jest zaschnięte błoto lub dużo piachu to może świadczyć o zalaniu auta. Sprawdzaj pod wykładziną i w profilach, w skrzynce z bezpiecznikami nie może być nic innego jak trochę kurzu natomiast nie bardzo może być tam sterylnie czysto, zawsze jakiś kurz się dostanie i lepiej jak jest go troszkę bo świadczy to o nie ingerowaniu w czystość tego newralgicznego miejsca. Jeżeli auto w środku jest nienaturalnie wypucowane to też może świadczyć o myciu pod wysokim ciśnieniem bo tylko tak można usunąć błoto po powodzi. Wygląd odbłyśników lamp i połączeń elektrycznych też może nam dużo o tym powiedzieć. Elektronika nigdy nie wróci w pełni do pierwotnego działania. Może się coś zacinać, nie działać bo styki w kostkach mogą być zaśniedziałe od wody. Generalnie trzeba szukać i to nie samemu ale najlepiej z kimś nie podchodzącym emocjonalnie do kupna przez Ciebie auta. Ale auto to nie tylko skrzynia silnik i zawieszenie. Karoseria musi mieć jednolity odcień koloru, równe szpary łączenia drzwi i klap. Uszczelki mają być czyste, równe i pozbawione śladów lakierowania. Szyby z tej samej serii. Auto powinno jednakowo dobrze odpalać na zimnym i ciepłym silniku. Hamowanie ma być płynne i bez ściągania. Kierownica nie może drgać w trakcie przyspieszania, jazdy i hamowania. Nie ma prawa słychać jakichkolwiek dziwnych i nienaturalnych odgłosów z zawieszenia w trakcie ruszania, hamowania i skręcania. Silnik nie powinien być wypucowany bo może to świadczyć zarówno o nadmiernej dbałości o czystość jak i o umyciu wycieków oleju. Octavia jest niezłym autkiem pod warunkiem, że nie ma w swojej historii wypadków. O legalności dokumentów i niekupowaniu bez oryginalnej książki serwisowej nie wspomnę. Można również zlecić sprawdzenie auta pod kątem sprawności technicznej i legalności dokumentów firmom do tego przeznaczonym ale to kosztuje. Piszę o rzeczach oczywistych dla każdego kierowcy ale nagle tak jakby zapominanych w trakcie kupowania wymarzonego samochodu.
    Życzę Ci powodzenia przy szukaniu wymarzonego autka no i witamy w klubie 8)
  • barakuda1977
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    metaliczne dziwięki poniżej 2000 obrotów czy to normalne

    witam wszystkich mam skodę dopiero 2 mc ale coś nie tak poniżej 2000 obrotów czy to normalne czy tak się nie jeździ a może trzeba trzymać ją powyżej tych obrotów bo jak jest 1800 1900 dopiero to słychać może wtedy na innym biegu jechać
    [shadow=black:3e7714615f][/shadow:3e7714615f]
    lubię bardzo to autko

    Komentarz

    • Alonzo_
      RS
      • 2009
      • 2460
      • Hyundai

      #3
      Re: metaliczne dziwięki poniżej 2000 obrotów czy to normalne

      Zamieszczone przez barakuda1977
      witam wszystkich mam skodę dopiero 2 mc ale coś nie tak poniżej 2000 obrotów czy to normalne czy tak się nie jeździ a może trzeba trzymać ją powyżej tych obrotów bo jak jest 1800 1900 dopiero to słychać może wtedy na innym biegu jechać
      [shadow=black:b7cad75236][/shadow:b7cad75236]
      Po tym co piszesz trudno cokolwiek ci poradzić. Co to za dźwięk? Wyraźne stukania, brzęczenie? Jak jest ok to nie ma prawa nic metalicznie słychać. Możesz spokojnie 1,2-1,5 tyś obr jechać (choć to dla sprzęgła niewskazane) i powinno być cicho. A sprawdzałeś czy coś sie w dźwięku zmienia gdy wciskasz i puszczasz sprzegło?

      Komentarz

      • barakuda1977
        Classic
        • 2010
        • 3

        #4
        Re: metaliczne dziwięki poniżej 2000 obrotów czy to normalne

        Zamieszczone przez Alonzo_
        Zamieszczone przez barakuda1977
        witam wszystkich mam skodę dopiero 2 mc ale coś nie tak poniżej 2000 obrotów czy to normalne czy tak się nie jeździ a może trzeba trzymać ją powyżej tych obrotów bo jak jest 1800 1900 begin_of_the_skype_highlighting              1800 1900      end_of_the_skype_highlighting dopiero to słychać może wtedy na innym biegu jechać
        [shadow=black:2aebd6468d][/shadow:2aebd6468d]
        Po tym co piszesz trudno cokolwiek ci poradzić. Co to za dźwięk? Wyraźne stukania, brzęczenie? Jak jest ok to nie ma prawa nic metalicznie słychać. Możesz spokojnie 1,2-1,5 tyś obr jechać (choć to dla sprzęgła niewskazane) i powinno być cicho. A sprawdzałeś czy coś sie w dźwięku zmienia gdy wciskasz i puszczasz sprzegło?
        nie jest jakby tłumnik coś nie dokręcony był a jak wciskam sprzęgło to wszystko wpożądku

        [ Dodano: Nie 30 Maj, 10 18:38 ]
        nie jak wcisne sprzęgło to wszystko wpożądku tak jak by coś nie dokręcone a w ogóle to jak jeżdzić przy jakich obrotach zmieniać biegi bo ja zmieniam przy 1900 2000 obrotów nie wiem może żle w cześni9ej jezidziłem benzyna skoda felicja a w czesznieju skoda 105
        lubię bardzo to autko

        Komentarz

        Pracuję...